Alpo Aronen 80v.

Alpo Aronen täytti 28.4.2021 kiitettävät 80 vuotta. Yhdistyksen puolesta oli Alpoa onnittelemassa Kari Kytölä ja Katri Eerola.

Alpo on ollut erittäin aktiivinen, uranuurtaja, pitkän linjan mies yhdistystoiminnassa jo vuodesta 1969. Alpo on ollut kantava voima. Alpo on myös toiminut yhdistyksen puheenjohtajana 80-luvulla, kun yhdistys järjesti kahdet tuottavuusliiton opintopäivät, jotka ovat jääneet historiaan Tuottavuusliiton onnistuneimpina opintopäivinä.

Alpon aatteen paloa tuottavuustoimintaan kuvaa hyvin se, että yhdistyksemme järjestäessä 2008 ja 2013 Tuottavuusliiton viimeisiksi jääneet opintopäivät, Alpo innostui vielä myyntimieheksi. Niiden opintopäivien hedelmiä nautimme vieläkin!.

Vapaa-aikana Alpo harrastaa myös muita yhdistystoimintoja sekä ollut innokas kuorolaulaja. Pohjanmaan Tuottavuusyhdistys ry:n tapahtumissa Alpolla on tapana laulaa Eero Piirto: Kirijeen sulle kirijootan...

Lämpimät onnittelut vielä Alpolle